Informacje dla studentów chcących wziąć udział w programie MOST
- Załóż konto i zaloguj się na platformie IRK MOST (https://irkmost.amu.edu.pl/pl/).
- Wybierz uczelnię i kierunek/kierunki, które chcesz realizować w ramach Programu MOST.
- Wygeneruj, wydrukuj i podpisz WNIOSEK z IRK MOST. Dokument pozytywnie zaopiniowany i podpisany przez Dyrektora Instytutu wraz z ewentualnymi załącznikami dostarcz do Koordynatora Uczelnianego.
- Wniosek zostanie przedstawiony do zaakceptowania Prorektorowi ds. Kształcenia i Rozwoju.
- O uzyskaniu akceptacji student zostanie poinformowany mailowo przez Koordynatora Uczelnianego.
- Wnioski, które uzyskały akceptację zostaną wgrane do systemu IRK.
- Decyzje Uniwersyteckiej Komisji Kształcenia będą dostępne na indywidualnych kontach studentów na platformie IRK MOST.
- Po zakwalifikowaniu się do Programu MOST sporządź Porozumienie o Programie Zajęć i uzyskaj akceptację Dyrektora Instytutu uczelni macierzystej, a następnie dostarcz je do uczelni przyjmującej.
- Po zrealizowaniu wszystkich zajęć zadeklarowanych w Porozumieniu i zebraniu wpisów do Karty Okresowych Osiągnięć uzyskaj od Dziekana uczelni przyjmującej potwierdzenie ich zrealizowania.
- Odbierz wystawiony przez uczelnię przyjmującą certyfikat poświadczający udział w Programie.
- Po powrocie przedstaw w Centrum Obsługi Studenta Kartę Okresowych Osiągnięć (stanowi ona podstawę uzyskania wpisów do indeksu).
UWAGA:
W trakcie odbywania studiów w ramach programu MOST przysługujące stypendia: socjalne, naukowe, MNiSW i inne wypłaca studentowi uczelnia macierzysta. Uczelnia przyjmującą w miarę możliwości powinna na wniosek studenta zapewnić studentowi miejsce w domu studenckim.