Przejdź do menu Przejdź do treści

Informacje dla studentów chcących wziąć udział w programie MOST

  1. Załóż konto i zaloguj się na platformie IRK MOST (https://irkmost.amu.edu.pl/pl/).
  2. Wybierz uczelnię i kierunek/kierunki, które chcesz realizować w ramach Programu MOST.
  3. Wygeneruj, wydrukuj i podpisz WNIOSEK z IRK MOST. Dokument pozytywnie zaopiniowany i podpisany przez Dyrektora Instytutu wraz z ewentualnymi załącznikami dostarcz do Koordynatora Uczelnianego.
  4. Wniosek zostanie przedstawiony do zaakceptowania  Prorektorowi ds. Kształcenia i Rozwoju.
  5. O uzyskaniu akceptacji student zostanie poinformowany mailowo przez Koordynatora Uczelnianego.
  6. Wnioski, które uzyskały akceptację zostaną wgrane do systemu IRK.
  7. Decyzje Uniwersyteckiej Komisji Kształcenia będą dostępne na indywidualnych kontach studentów na platformie IRK MOST.
  8. Po zakwalifikowaniu się do Programu MOST sporządź Porozumienie o Programie Zajęć i uzyskaj akceptację Dyrektora Instytutu uczelni macierzystej, a następnie dostarcz je do uczelni przyjmującej.
  9. Po zrealizowaniu wszystkich zajęć zadeklarowanych w Porozumieniu i zebraniu wpisów do Karty Okresowych Osiągnięć uzyskaj od Dziekana uczelni przyjmującej potwierdzenie ich zrealizowania.
  10. Odbierz wystawiony przez uczelnię przyjmującą certyfikat poświadczający udział w Programie.
  11. Po powrocie przedstaw w Centrum Obsługi Studenta Kartę Okresowych Osiągnięć (stanowi ona podstawę uzyskania wpisów do indeksu).

UWAGA:

W trakcie odbywania studiów w ramach programu MOST przysługujące stypendia: socjalne, naukowe, MNiSW i inne wypłaca studentowi uczelnia macierzysta. Uczelnia przyjmującą w miarę możliwości powinna na wniosek studenta zapewnić studentowi miejsce w domu studenckim.